Surprise maken gaat fout: brand in woning Beverwijk

BEVERWIJK – Het maken van een surprise voor het Sinterklaasfeest liep voor een gezin in Beverwijk donderdagavond niet goed af. Tijdens het knutselen ging er waarschijnlijk iets mis met een spuitbus purschuim en kaarsen, waardoor er brand ontstond in de woning aan de Midgard. 

Brandweervoertuigen, politie-eenheden en ambulances werden opgeroepen om assistentie te verlenen. Bij aankomst van de brandweer was de brand in de woning al nagenoeg uit. Brandweermensen hebben een controle uitgevoerd en de woning geventileerd.

tbpmoi08obohm1wth1nxxlpwd

Omdat aanvankelijk gevreesd werd dat er meerdere gewonden gevallen waren, werden twee ambulances opgeroepen. Ambulancepersoneel van de eerst aangekomen ambulance heeft de bewoners waaronder een kind onderzocht. Eén bewoonster had brandwonden opgelopen aan haar hand. Zij is na de eerste zorg door de ambulancehulpverleners naar het ziekenhuis verwezen voor verdere medische hulp. De tweede ambulance was uiteindelijk niet nodig: de overige bewoners kwamen met de schrik vrij.

Stichting Salvage is ingeschakeld om de schade aan de woning op te nemen.

Bovenstaande fotografie door Mizzle Media / Niels Folkers

uy2p5whpcag92nt0n9nf1wkoi

ai7nkk4ae27clhhd2zesit7kf

apiz80zs039lq930yomuy3eyd

v8az68hgb2rbi63wjxkqbwl2y

zyy5bqvrj76vz5gi4g7ktodal

d7lwf2f5fek8w10ffelhy8cts

ktmbmjcvs2xbj5wq200z4tpp5

Lees vandaag ook: Recalcitrante man verzet zich hevig bij arrestatie