Beverwijkse bouwmachine handel klimt naar de top door de klant centraal te zetten 

Foto: CC0

De klant is koning; steeds meer bedrijven beginnen in te spelen op de behoefte en wensen van de klant. Echter, begon het Beverwijkse Bouwma hier al lange tijd geleden mee en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Als vanaf het begin luistert Bouwma naar de behoefte en wensen van de klant en zet deze centraal in zijn service maar ook in de ontwikkeling van nieuwe bouwmachines.

Zet de klant centraal

Bij Bouwma weten ze heel goed dat het werkt om de klant centraal te zetten. Niet alleen in haar service en klantcontact zet Bouwma haar klanten centraal, ook worden de wensen en behoefte van de klant gebruikt bij het ontwikkelen van de nieuwe bouwmachines. Dag in, dag uit maakt Bouwma zich sterk voor het leveren van kwaliteit in hun producten en dienstverlening. Bij Bouwma staat de klant op één en ze doen er dan ook alles aan om de klant te ontzorgen. Kopen, huren of leasen bij Bouwma, is dan ook investeren in zekerheid.

Waar het allemaal begon

Harry Gerritsen begon op 2 januari 1940 met zijn eigen bedrijfje in algemene machine- en motorenhandel, genaamd Bouwma Bouwmachines. Al vanaf het begin zette hij de klant op één, en door in te spelen op de behoefte van de klant bracht Bouwma in 1948 de eerste Warry bouwlift op de Nederlandse markt. Dit zorgde ervoor dat de hijslieren met touw en controllers met hijsmast werden ingeruild. Doordat Bouwma zo vooruitstrevend en innovatief was, volgden er veel bouwliften uit dit voorbeeld. 

Nu ruim 50 jaar en 30.000 Warry bouwliften verder, zijn deze bouwliften van Bouwma niet meer te vergelijken met de oorspronkelijke modellen. Er staat nu een vooruitstrevend en innovatief product. Dit komt steeds voort uit de verlangens en eisen van de klant en de nieuwe ontwikkelingen die Bouwma op de voet volgt. Door in te spelen op technische innovaties, feeling met de markt te hebben en efficiënte productiemethodes te gebruik is de bouwmachine van Bouwma de perfecte machine voor ieder project is.

Niet alleen zelf ontwikkelen

Dat Bouwma de klant centraal zet in het ontwikkelen van machines is duidelijk, maar ook bij het importeren van hun bouwkranen zetten ze de behoefte van de klant centraal. Zo is Bouwma importeur van de Vicario snelopbouwkranen. Van de minikranen tot de torenkranen, de Vicario kranen kennen een grote range. Bouwma staat achter zijn klanten en dat laten ze ook zien door importeur te worden van de Vicario bouwkranen

'

Reacties

article
60557
Beverwijkse bouwmachine handel klimt naar de top door de klant centraal te zetten 
De klant is koning; steeds meer bedrijven beginnen in te spelen op de behoefte en
https://beverwijk.nieuws.nl/lokaal/20191003/beverwijkse-bouwmachine-handel-klimt-naar-de-top-door-de-klant-centraal-te-zetten/
2019-10-03T16:13:25+02:00
https://cdn.nieuws.nl/media/sites/43/2019/10/03161208/baukran-3703469_1920.jpg
bedrijven, beverwijkse, bouwma, bouwmachine, klant
Algemeen, Nieuws