Telstar-aanvoerder lanceert eigen geur ‘Frankie Number Six’

Frank Korpershoek
Frank Korpershoek
Foto: Ton van Steijn

Telstar-aanvoerder Frank Korpershoek heeft zich afgelopen week met een eigen geurtje gepositioneerd tussen andere voetbalgrootheden die zich al eerder profileerden in de wereld van de Eau de parfums, zoals Zlatan ibrahimovic, Cristiano Ronaldo en David Beckham.

(bronnen: NH Nieuws en Telstar / foto’s: Ton van Steijn)

De omzet is nog niet helemaal vergelijkbaar met die van de eerder genoemde wereldsterren, maar met zo’n 150 flesjes in de voorverkoop van zijn ‘Frankie Number Six’ (genoemd naar zijn rugnummer) is de ‘bijna Mister Telstar’ al meer dan tevreden.

Onlangs verlengde Frank Korpershoek zijn contract bij de Witte Leeuwen met nog één jaar. Daarmee gaat hij zijn 15e seizoen in voor de Velsense club. Inmiddels heeft hij nog 5 officiële wedstrijden te gaan om zich echt Mister Telstar te mogen noemen. Op dit moment staat die titel nog op naam van Fred Bischot, die 372 wedstrijden voor Telstar speelde.

Frank Korpershoek slijt ook twee flacons ‘Frankie Number Six’ aan Velsen’s wethouder Jeroen Verwoort

Het op de markt brengen van een nieuwe geur is een van de creatieve oplossingen van Telstar-directeur Pieter de Waard om tijdens de huidige coronacrisis toch enige inkomsten te genereren. Met de nieuwe geurlijn denkt hij circa € 7500 euro te verdienen. Geld dat de club goed kan gebruiken. “We hebben bestellingen vanuit Groningen en Friesland maar ook vanuit Brabant, Limburg en Zeeland. Dit is een wereldwijd succes”, aldus de Waard tegen mediapartner NH Nieuws.

Wat je kunt verwachten van ‘Frankie Number Six’? Vermoedelijk een gezonde mix van voetbalzweet, zeewind, vers gebrouwen staal en uiteraard vis. Volgens Frank zelf is de geur fris, mannelijk en zeker niet te sterk.

‘Frankie Number Six’ een gezonde mix van voetbalzweet, zeewind vers gebrouwen staal en uiteraard vis.
Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen