Aloha in Wijk aan Zee vol vertrouwen

Dat de horeca het op dit moment moeilijk heeft is niemand ontgaan. Corona zorgt ervoor dat deze bedrijfstak in een diep dal zit. Toch is het ook horeca-eigen om zich steeds weer op te veren vanuit iedere crisis. Wellicht het meest ultieme voorbeeld daarvan is Strandpaviljoen Aloha in Wijk aan Zee.

Voor John Griffioen, eigenaar van Strandpaviljoen Aloha in Wijk aan Zee is corona zeker niet de eerste crisis. Vijftien jaar geleden begon hij het strandpaviljoen en sinds die tijd wisselen goede tijden en slechte tijden elkaar af. Zo spoelde het paviljoen in 2007 weg als gevolg van een storm, en brandde het paviljoen op 2e Pinksterdag 2014 af.

In 2015 herrees Aloha, nu 2.0, echter weer uit het as en groeide opnieuw uit tot de ultieme ‘place to be’ voor menig strand- en surfliefhebber.

Nu, anno 2020, dus opnieuw een crisis. Reden voor IJmond Nieuws om langs te gaan bij eigenaar John Griffioen om poolshoogte te nemen van hoe het nu gaat met het zeer gewaardeerde, maar ook wel vaak geteisterde strandpaviljoen.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van IJmond Nieuws.

Reacties