Beverwijkse ‘service van de zaak’ vandaag in De Telegraaf

Foto: Beverwijk Nieuws

Beverwijk – Na een eerste dag werken bij zijn nieuwe werkgever liep Johan de Boer schade op aan zijn auto. In de rubriek ‘Wat U Zegt’ van de De Telegraaf beschrijft de inwoner uit Krommenie een bezoekje aan een Beverwijks autoschadebedrijf.

Bij aankomst op de Parrallelweg laat de werknemer van een Brasserie in Amstelveen de opgelopen schade zien. „Ik denk dat het meevalt”, zegt een medewerker van Van Lieshout Autoschade. Een poetsmachine werd volgens de autobezitter ‘van stal’ gehaald en de verfsporen verdwenen als sneeuw voor de zon. Een piepklein litteken (deukje) bleef achter in het portier. „Laten zo”, zo zei de medewerker. „En, het is service van de zaak.”

Een ‘Dit vind ik leuk’ duim prijkt naast het stukje in het ochtendblad. „Dat vind ik nou super”, zo besluit De Boer de recensie over zijn bezoek aan Beverwijk.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen